Suck

Blev hemma idag med..
Det suger, för jag blir så jävla rastlös efter ett tag. Allt man gör är att varva datorn med tvn. Det är mysigt i typ två-tre timmar. Men sen så blir man uttråkad. Då är det bättre att göra något vettigt tycker jag, som att jobba.  Jag hoppas verkligen att jag får åka ut till Vidar ikväll, men det ser mörkt ut. Stannar man hemma från jobb/skola så stannar man tydligen även hemma från stallet. Vi får väl se hur det blir med den saken!

kommentarer.
Postat av: Hanna

jennifer som jag har väntat på nya rader från dig haha =) jag tycker att vår lilla trio ska göra om filmkvällen du vet "wrapkvällen" haha :P Krya på dig ;)

2010-05-06 @ 23:07:53
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0