Happy up here

Tänkte bara lämna ett litet märke här igen.
Mycket händer, och mycket är på gång. Jag är så jävla lycklig att jag håller på att spricka, tänk vad fantastiskt bra jag har det med alla underbara vänner, pojkvän och häst. Det kan inte bli så mycket bättre just nu.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och prata ett tag med Ricky innan jag somnar. Oturligt nog så är jag oförskämt pigg, något som inte direkt kommer att gynna mig i morgon bitti. Tur att jag är ganska mycket morgonmänniska ändå. Hahah, Frida och Hanna, kommer ni ihåg sista morgonen i Göteborg? Jag hoppade runt som en galning och ni var helt jävla däckade. Goda minnen, mina vänner, goda minnen.


kommentarer.
Postat av: Hanna

HAHAHA den morgonen är svår att glömma hahahaha :P vi måste ses snart igen, ta en filmkväll eller nå?! =)

2010-05-11 @ 20:28:50
URL: http://hannayoung.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha jaa shit! de får vi göra om eller va säger ni?

2010-05-17 @ 14:18:43
URL: http://fridano5.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0