Här kommer allt på en gång

Så var man sådär oförskämt dålig med att uppdatera när man faktiskt har något skoj att berätta om. Jag är visserligen helt galet trött just nu, men det känns som om att jag inte skriver nåt om helgen nu så blir det inte av. Och den här helgen vill man faktiskt minnas!

Fredagen
Åkte och hämtade min kära Frida på Blomsterlandet vid kvällningen. Vi cruisade ut till Sigtuna där Hanna hade förberett väärldens finaste och godaste middag till oss. Hon hade varit sjukt jävla ambitiös och gjort något som jag typ skulle vilja kalla för kycklingwraps(?), där hon hade bakat och stekt tunnbrödet helt själv! Magisk mat, vi åt så att vi fick ont i magen. Resten av kvällen spenderades med lite härlig catch up och film. Fast lite synd om Hanna var det allt då Frida och jag typ däckade nästan på en gång för att vi var så trötta efter en hård arbetsvecka. Tack för en jättefin kväll tjejer! Vi läääär ju göra om det snart.

Lördagen
Stallet hägrade på förmiddag och lunch. Jag tog en tur ut på min underbara häst tillsammans med Sandra. Efter det så pysslade vi lite med diverse stallsysslor, för att sedan ha en liten fotosession med Sandra och hennes djur. Vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta, ingen kunde riktigt bete sig som de borde och det var mest kaos. Trots det tror jag mig ha fått några bilder som inte ser HELT körda ut. Om de blir tillräckligt bra så åker de kanske upp på Sandras hemsida i hennes fotogalleri.

På kvällen var det dags för utgång! Vi var ett härligt gäng och jag måste faktiskt säga att jag hade riktigt jävla kul, trots att det som alltid spårade ur lite. Kan försöka slänga upp några bilder om jag kommer ihåg, i ett senare inlägg (det här håller ju på att bli sjukt långt?!). Vi lyckades med att se på ett riktigt jävligt kasst liveband som gästade klubben, dansa till Slagsmålsklubben, och testa på äppelshots - ny favorit! Somnade lycklig in i en varm famn senare in på småtimmarna.

Söndagen
En riktigt klassisk segdag. Jag och Ricky degade mest framför tvn i sängen, precis som sig bör.

Idag
Har jag bara varit i stallet och knegat som vanligt. Sandra och jag bestämde att hon skulle komma hit hem till mig senare på kvällen för att sätta lite nålar på mig och pappa. Jääävlar vad det kändes, inte själva sticket alltså det var lugnt. Men sen när hon typ började fiska lite på punkterna och grejer, kändes typ som små elstötar. Helt sjukt egentligen! Nu känner jag mig helt färdig för sängen, lite som typ efter ett gympass. Man är trött på ett behagligt sätt. Hon kommer lätt att få sätta fler nålar på mig i framtiden. Måste jobba lite med att inte vara så sjukt känslig, och låta henne röra lite mer vid nålarna haha.




Nu tänker jag fan ta och ge mig med det här skrivandet! GODNATT

kommentarer.
Postat av: Hanna

lyckad helg blev det ;)

2010-03-10 @ 21:45:19
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0