Suger

Blev inget fucking metalparty, och glad är jag för det. Ska möta upp min älskade pojkvän när han har varit där ett tag istället, så får vi se vad vi gör av natten hehehe. Nu sitter jag bara och gör inget, vilket är så jävla ovärt. Lyckas alltid bli så när man typ ändå har planerat nåt. Tycker att det är mest fail att jag blev så nöjd med sminket, vad ska jag med det till nu? Nej nu ska vi inte vara såna.

Annars då? Det händer galet mycket grejer just nu, och jag kommer snart att genomgå en stor omställning i mitt liv. Blir högst troligen att jag återvänder till Skanstull och motorskador igen på ett vikariat, och lämnar alla hästarna i stallet. Min kropp orkar inte riktigt med det tunga arbetet, det börjar kännas ordentligt nu i alla leder och lemmar. Speciellt i knäet som jag måste ha knäskydd på numera. Har avstått från ridningen i tre dagar nu. Ska försöka pallra mig till vårdcentralen så de kan skicka mig vidare för ett ultraljud. Det klickar obehagligt i knäet när jag böjer på det, och så ska det ju inte vara. Hoppas bara på att de faktiskt tar sig tid till att kolla ordentligt på det, det känns som att när man besöker vårdcentralen nowadays så vill de bara att man drar där ifrån fort som fan. "Nej det är inget fel på dig, åk hem nu. - Penecillin? Nej lilla vän, det går över ändå."

Hoppas att allt löser sig, och hoppas framför allt att jag får ork och tid till alla mina fina vänner som jag har försummat ganska hårt det senaste halvåret.


kommentarer.

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0