SCORE!

Det gick bra på mitt möte idag. Vikariatet på tre månader är nu mitt, så score på den. Ska främst få sitta i telefon och ta emot samtal, vilket jag tycker ska bli jättespännande. Är ju egentligen lite smått telefonskygg, men det ska det ändras på! Är jättetaggad på det här nu.

Så direkt efter påsk kommer jag än en gång befinna mig i Skanstull! Och eftersom vi har ett gym där så håller jag på med en övertalningskampanj på min mamma om att vi ska gå dit och köra en work out åtminstone en gång i veckan. Känner att min kropp har vant sig vid att jobba varje dag, och det vore ju synd att försumma den lite träning. Kommer typ klättra på väggarna den första veckan av abstinens. Nu blir det mycket sittande och mycket dator. Jävlar vilken vändning gott folk!

kommentarer.
Postat av: Hanna

guuud va kuul jennifeer =D GRATTIIIIS ;)

2010-03-25 @ 22:12:26
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0