One Happy Camper

Helgen har varit otroligt lyckad och värd. Tillbringade den med världens bästa pojkvän, vi hade varit ifrån varandra hela veckan så det var riktigt skönt att ses igen. Vi har mest chillat balle, men igår så åkte vi in till Kista Galleria för lite shopping och bio.

Jag har tidigare haft lite svårt för att kolla på kläder med Ricky, jag är så rädd att han ska bli helt less och uttråkad, men han försäkrade mig ordentligt om att det verkligen var okej. Så vi körde på, och jaaa, jisses vad jag hittade grejer. Efter lite shopping gick vi ner till garaget och lämnade våra grejer i bilen, åt lite käk, och sen var det dags för bio. Vi såg Shutter Island. Helt klart sevärd!


Skor från Monki
Klänning och Linne från Gina Tricot
Linne från Monki
Leggings från MQ

kommentarer.
Postat av: Frida

ååh ja älskar skorna!

2010-03-01 @ 21:59:46
URL: http://fridano5.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ååååh, de där skorna har jag också planerat att köpa! så SJUKT snygga!

2010-03-11 @ 16:03:39
URL: http://deliciaex.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0