I mitt huvud atm:

Jahapp, jag har skittråkigt. Finner inget att förgylla min tillvaro med, känner mig smått bitter måste jag erkänna. Hungrig är jag också, och i behov av en dusch. Men inte kan jag varken förse mig med mat eller ta mig en dusch. Mamman i mitt hus har nämligen någon sorts kurs här, och det är förbjudet att springa omkring och störa. Förståeligt ändå. Klockan 21 ska det vara slut sägs det, men jag har mina tvivel.

Imorgon 8.20 ska jag åka in till Löwet för att äntligen kolla upp mitt smärtande knä. Ensam. Och ni som känner mig väl vet att jag hyser en liten rädsla över att göra vissa saker på egen hand. Läkarbesök är en sådan rädsla. Men, vad gör man? Det är bara att ta sig själv i nacken, hoppa in i bilen och dra dit. Passar på att köra röntgen och hela skiten när jag ändå är där. Bara för att.

Ok.

kommentarer.

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0