Friis&Company

Gick bananas förra veckan då Friis&Company hade värsta superrean på deras hemsida och köpte då lite väskor och en knallröd plånbok. Även mamman blev jätteglad och beställde hem en hel del. Bland annat ett par jättesöta ballerinaskor som tyvärr (hehehe) för små för henne, så jag fick ta dem istället. 

Lite senare så fick jag mig en liten släng av inspiration att göra om bokhyllan utan för mitt rum till en väskhylla istället. Tidigare har det bara stått massvis med gamla Kitty-böcker och dylikt från mammas ungdom. Jag tycker att om man nu ska ha en bokhylla så ska det åtminstone vara lite läsvärda böcker i den. Så sagt och gjort, böckerna står nu i kassar och mina 6 favoritväskor har intagit hyllan.

 

kommentarer.

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0