Boored

Nu har Frida dragit, båda ska jobba imorgon så vi bestämde oss för en tidig kväll. Smart, men fan vad uttråkad jag blev nu på en gång. Det är ju nice. Men jag ska nog snart gå och lägga mig tror jag, skulle säkert kunna somna. Trött som en gås.

Imorgon bär det av in till Söder, ska på ett litet möte angående mitt kommande vikariat. Håller tummarna på att det ska gå bra, börjar faktiskt bli lite nervös nu. Jag är ju egentligen inte den som är sådär våldsamt förtjust i radikala förändringar. Men jag känner på mig att det här kommer bli något bra. JAG KOMMER HA PENGAR IGEN WIHOO!

kommentarer.
Postat av: Frida

gubbmysigt värre hade vi :D jag håller alla tummar jag har för dig idag!!!<3

2010-03-25 @ 08:36:14
URL: http://fridano5.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0