Blä och sånt

Att blogga är fan något utav en konstform eller något. Visserligen tåls det väl att diskuteras, men oavsett vad för mig så verkar det vara helt omöjligt att hålla bloggandet på en regelbunden basis.

Sitter och funderar på framtiden, känner att det börjar bli dags att ta tag i den kanske? Men det är ju så jävla läskigt. En sak är säker, och det är att jag verkligen inte är redo för att bli vuxen. "Men du är ju redan vuxen!" får man ofta höra, men det vetefan. Känner mig som bara barnet, men jag gillar det. Man ska vara barn så länge man bara kan tycker jag. Men nåväl, vuxen eller inte så vore det kul att ha något att sysselsätta sig med i framtiden. Jag vet att jag inte kommer välja att försöka försörja mig på hästarna, liksom bra, EN sak jag i alla fall vet.

Fan att det ska vara så jävla läskigt att stå på lite egna ben ibland då.


kommentarer.
Postat av: Frida

du kommer fixa det galant att stå på egna ben =) förhoppningsvis står du redan på ett par ben o dom är toppen vad jag har hört :D

2010-03-16 @ 07:44:24
URL: http://fridano5.blogg.se/

Nu har du kommit rätt

Namn:
Hörs vi igen?

Din email (det blir vår hemlighet!)

Länk till din blogg

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0